Home » Nezařazené » Má internet marketing smysl i pro lokální firmy?

Má internet marketing smysl i pro lokální firmy?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Častá otázka potenciálních klientů, která má však takřka jednoznačnou odpověď – ANO! Většina nástrojů internetového marketingu umožňuje Vaši propagaci zacílit právě na okolí Vaší provozovny, a tak zajistit maximální efektivnost Vámi investovaných prostředků.

Je to jedna ze základních výhod internetového marketingu – lokální cílení. Jak při PPC reklamě ve vyhledávání, bannerové reklamě a remarketingu, SEO, tak i při propagaci v sociálních sítích je možné cílit jen na lokalitu, kde působíte.

Ukažme si to na příkladu malé pizzerie, která se zaměřuje na rozvoz po Praze – Vysočanech. 

Jaké nástroje internetového marketingu bych pro takovou lokální pizzerii doporučil:

  • PPC ve vyhledávání: potřebuje být okamžitě vidět na všechny relevantní výrazy (např. „rozvoz pizzy vysočany“); dobře zacílená PPC reklama přivede spoustu platících zákazníků. Byla by zčásti zaměřena na mobilní zařízení.
  • Bannery včetně remarketingu: Není problém na uživatele z Vysočan zacílit také bannerovou reklamu a představit jim tak novou pobočku v místě jejich bydliště. Díky remarketingu se pak pobočka připomene těm, kteří si objednali pizzu např. minulý týden.
  • Sociální sítě: také lokální pizzerie chce, aby se o ní mluvilo hezky, aby její služby byly doporučované dál. K tomu je ideálním základem kvalitní prezentace v sociálních sítích.
  • Konverzní analýzy webu: můžeme na web přivádět spoustu návštěv, pokud bude špatně udělaný, zákazníků z něj bude minimum. Lokální pizzerii bude spousta lidí hledat v mobilu. Podporuje web Vaší lokální firmy mobilní zařízení?
  • SEO: postupně by se web měl zobrazovat na prvních místech vyhledávačů i bez placené inzerce, toho lze docílit kvalitně odvedenou optimalizací pro vyhledávače.

 

Jste překvapeni, kolik služeb se hodí pro lokální pizzerii? A to nezapomeňte, že při propagaci na internetu můžete snadno kontrolovat své náklady a reklama tak rozhodně nebude drahá.

Správně připravená a zacílená reklama na internetu je stěžejním nástrojem pro propagaci malých a středních podniků s lokální působností!

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).