Jak na Facebook

Proč být na Facebooku?

Mnoho majitelů firem si dnes pokládá otázku, zda by i jejich firma měla být na sociálních sítích – což v ČR v 90% případů znamená být na Facebooku. Neexistuje žádná jasná odpověď, každá firma má své specifické vlastnosti a nasazování šablon nevede  dobrým výsledkům. Pojďme se ale podívat na několik otázek, které by Vás měly navést na správnou odpověď:

  • Máte na Facebook čas nebo peníze? Jsou dvě možnosti, jak můžete svou prezentaci v sociálních sítích řešit. Buď využijete služeb specialisty nebo se o svou firemní stránku na Facebooku budete starat sami. Oboje má své pro i proti. Pokud si chcete Facebook spravovat sami, měli byste na to mít dostatek času, pokud nebudete komunikovat pravidelně, žádný užitek to nepřinese.
  • Čeho chcete na Facebooku dosáhnout? Chcete jen, abyste tam prostě byli? To žádný velký výsledek nepřinese. Pokud ale například je vaším cílem vybudovat základnu potenciálních zákazníků a dát jim prostor pro komunikaci, jste na dobré cestě. Nezapomeňte se tohoto cíle ale dlouhodobě držet.
  • Chcete komunikovat se zákazníky? Chtě, nechtě, sociální sítě jsou o komunikaci. O vzájemné interakci, o dialogu. Firma, která nechce se zákazníky komunikovat, to bude mít na Facebooku těžké. Buďte připraveni odpovídat fanouškům na dotazy, a to často i ty nepříjemné.
Mít firemní stránku Vám přinese řadu výhod: budete blíž svým zákazníkům, budete s nimi moci pravidelně komunikovat na místě, kam oni často chodí. Chcete-li, aby prezentace v sociálních sítích pro Vás měla užitek, doporučuji spolupracovat se specialistou.

Tipy na články: