Marketing v sociálních sítích
Většina firem v ČR se soustředí zejména na prezentaci v sociální síti Facebook, kde využívají Facebook stránky nebo reklamy.
Pro informace o využití dalších sociálních sítí mne můžete rovnou kontaktovat.
Jak Vám mohu pomoci s prezentací na Facebooku?
1. Strategie
2. Kvalitní příspěvky
3. Reporting // viditelný přínos
Společně připravíme strategii, jak se budete veřejnosti prezentovat. Na jejím základě Vám připravím harmonogram příspěvků, kde vždy dopředu uvidíte, jaké příspěvky pro Vaši stránku připravuji.
Příspěvky budu vybírat a sestavovat tak, aby Vám přinesly co nejvíce užitku. Vaši fanoušci budou diskutovat, komentovat a zajímat se o dění na Vaší stránce. Na základě dostupných statistik budu vybírat nejvhodnější čas pro zveřejňování obsahu na Vaší stránce. Vaše stránka bude žít.
Každý měsíc Vám také připravím podrobný report, kde uvidíte, jaká práce byla odvedena a jaké přinesla výsledky.
Jako specialista na Facebook mám za sebou několik různorodých projektů.
Podívejte se na některé z nich.
Jak vypadá špatná správa stránky na Facebooku?
- špatní fanoušci (nejsou Vaše cílová skupina, která u Vás bude nakupovat)
- kradený obsah (stažené obrázky bez uvedení zdroje)
- nezajímavý obsah (pouze prodejní nabídky)
- nepravidelný obsah (jen když má správce čas a náladu)
- porušuje pravidla např. při soutěžích (např. „Fotka s nejvíce lajky vyhrává“)
Pokud chcete vyhodnotit, jestli je nějaká stránka na Facebooku spravována dobře či špatně, podívejte se, kolik lidí lajkuje či komentuje příspěvky na této stránce. Pokud se jedná o Vaši Facebook page, měli byste také vyhodnotit, kolik zákazníků jste díky této prezentaci získali.
TIP: Nakupování fanoušků může stránku nenávratně zničit!
Jak vypadá dobře spravovaná stránka na Facebooku?
- Fanoušci jsou z Vaší cílové skupiny a je vysoká pravděpodobnost, že se stanou Vašimi zákazníky
- Obsah je buď vlastní, nebo je vždy uvedený zdroj
- Nesnaží se (jen) prodávat – obsah musí být pro fanoušky zajímavý, aby diskutovali a sdíleli jej
- Neporušuje pravidla Facebooku – víte, že při porušení pravidel Facebooku např. při soutěži můžete o celou stránku (a všechen čas, který jste do její tvorby vložili) přijít?
Při správě Facebookových stránek klientů sleduji veškeré dostupné statistiky, kterými se dále řídím. Vím tak například: kolik let je průměrnému fanouškovi (podle toho přizpůsobím obsah stránky); které dny a v kolik hodin fanoušci nejčastěji čtou příspěvky stránky (podle toho přizpůsobím čas zveřejňování příspěvků); které příspěvky přivedly nejvíce návštěv na Váš web / přivedly nejvíce nových zákazníků (podle toho samozřejmě volím další strategii).
Cena za správu stránky na Facebooku
- od 3000,- Kč měsíčně (záleží na rozsahu a náročnosti prací)
- jednorázová úprava stránky 2000,- Kč (správné vyplnění informací, vytvoření nových záložek, správné nastavení, atd.)
- Balíček pro nové stránky – od 9900,- Kč (nastavení/vytvoření stránky, 1 měsíc správy, získání prvních 500 relevantních fanoušků pomocí Facebook reklamy)
všechny ceny jsou uvedeny bez DPH