Home » SEO

SEO

Zvyšte prodejní výkon svého webu díky kvalitní návštěvnosti z vyhledávačů!  Díky SEO (optimalizace pro vyhledávače) můžete na svůj web přivést nové návštěvníky, kteří se budou chtít stát Vašimi zákazníky.

(všechno vím, chci se rovnou podívat na cenu)

Co je SEO?

SEO (search engine optimization) se do češtiny nejčastěji překládá jako optimalizace pro vyhledávače. Z toho překladu vyplývá také velmi zjednodušená definice tohoto pojmu – SEO je metoda tvorby a úpravy webových stránek (a dalších faktorů), jejímž smyslem je přivádět z vyhledávačů cílené návštěvníky, u kterých je vysoká pravděpodobnost, že provedou konverzi (nákup, objednávku, apod.).

Cílem SEO je tedy navýšení počtu konverzí provedených návštěvníky z vyhledávačů.

 

Jak dělám SEO?

Přestože jsem výše uvedl, že SEO znamená v překladu optimalizace pro vyhledávače, je to jen velmi zjednodušená a částečná pravda. Už v březnu 2012 jsem v tomto článku napsal, že SEO je optimalizace webu pro lidi. A tímto se také řídím při své práci. Váš web nebudu optimalizovat pro stroje (vyhledávače), ale pro lidi (uživatele), kteří jej mají najít a provést na něm konverzi.

Nebudu Vám slibovat první pozice na pár klíčových slov, to koneckonců ani není možné. Vyhledávače se snaží výsledky vyhledávání personifikovat pro každého uživatele, každý tak může mít výsledky rozdílné. Pozice ve výsledcích vyhledávání jsou tak jen doprovodným ukazatelem, rozhodujícími jsou konverze a návštěvnost. Nebudu Váš web také registrovat do stovek katalogů, linkfarem, nečekejte ode mne ani jiné podvodné a zakázané taktiky.

 

Jaké konkrétní činnosti naopak můžete očekávat?

  • Dotazování – abych Vám vůbec mohl nabídnout kvalitní SEO, musím vědět dost informací o Vašem oboru, respektive Vaší firmě či Vašem projektu. Musím znát Váš web a jeho statistiky.
  • Stanovení strategie – na základě získaných informací Vám navrhnu, jakým způsobem „zlepšit SEO“ Vašeho webu; rozhodneme co a jak se bude dělat (např. kdo bude vytvářet texty o Vašem oboru, apod.)
  • Analýza klíčových slov – Vyberu vhodná klíčová slova pro Váš web, rozřadím je podle stránek a hledanosti. Na základě této Analýzy se bude postupovat v dalších činnostech.
  • Technická analýza webu – zanalyzuji Váš web a navrhnu jeho úpravy tak, aby byl co nejpřijatelnější pro uživatele a dovedl je ke správnému cíli – konverzi. Tím z něj uděláme také web přijatelný pro vyhledávače.
  • Realizace navržených činností – bude se jednat zejména o tvorbu obsahu na Vašem webu, kdy ve spolupráci s textaři (ať už Vašimi či mými spolupracovníky) bude vytvářen nový a upravován stávající obsah tak, aby uživatelé na Vašem webu vždy jednoduše našli to, co hledají ve vyhledávači.
  • Linkbuilding – zanalyzuji Váš současný odkazový profil (=soubor odkazů, které vedou na Váš web), navrhnu a realizuji patřičné kroky pro jeho vylepšení.
  • Pravidelný reporting – pravidelně ode mě dostanete zprávu o tom, jak probíhala optimalizace v daném období a jaké jsou průběžné výsledky.
Pokud Vám není cokoliv ohledně SEO jasné, nebojte se mne zeptat, rád Vám odpovím.
Vždy pracuji tak, abych se Vám vyplatil! Pokud si budu myslet, že SEO pro Vás není to pravé, nebo z nějakého důvodu není možné, řeknu Vám to. Má práce je zaměřena na výsledky, proto také je má odměna závislá na tom, jak bude má práce úspěšná

Cena SEO (optimalizace pro vyhledávače)

Stanovení ceny u SEO je opravdu individuální záležitostí. Pokud někdo nabízí paušální částku všem webům bez rozdílu, je to podezřelé.  Až po seznámení se s Vaším webem a Vaším oborem můžu stanovit alespoň odhad ceny optimalizace, proto chcete-li jej znát, kontaktujte mě prosím. Vždy však počítejte s tím, že minimálně 50% odměny je závislé na výsledcích – tedy zvýšení počtu konverzí (nákupů, objednávek, apod.) a návštěv.

Pokusím se však uvést alespoň orientační ceny:

Fixní měsíční poplatek: od 6000,- Kč
Měsíční bonus (závislý na výsledcích): od 6000,- Kč