Home » Facebook reklama » Návod: Jak využít dynamický remarketing pro stránku kategorie?

Návod: Jak využít dynamický remarketing pro stránku kategorie?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Někdy u dynamického remarketingu nestačí cílit jen na zobrazení produktu, ale potřebujeme jít o jeden krok výš: cílit na návštěvníky kategorie a zobrazit jim nejprodávanější produkty dané kategorie. Jak na to?

Ačkoliv Facebook už přes API umožňuje využít parametr ViewCategory, v Power Editoru zatím není a musíme tak být trochu kreativní. Pilulka.cz pro dynamický remarketing kategorie využívá event Search. V něm si posílá ID top produktů, které se uživateli zobrazily na dané stránce.

Search event na pilulka.cz

Power Editor zatím ale neumí tento event použít. Musíme si tak pomoci v Excelu. Konkrétně takto:

  1. Do své DPA kampaně si vytvořte nový ad set, který pojmenujete např. „search x dnů“
  2.  Cílení si nastavvte na „Přidáno do košíku, ale nekoupeno za x dnů“
  3.  Vyexportujte si tento ad set do Excelu
  4.  V exportu si najděte sloupeček „Product Audience Specs“
  5.  Změňte „AddToCart“ na „Search“ a „Purchase“ na „ViewContent“
  6.  Dokončete nastavení ad setu tak, jak jste zvyklí
  7.  Vytvořte si reklamu a můžete spouštět

Tipy:

  • Nezapomeňte vyloučit lidi, na které cílíte v ostatních DPA sestavách
  • Nezapomeňte vyloučit nakupující
  • Nabídku ceny nastavte o trochu nižší, než u ostatních DPA sestav

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).