Home » Nezařazené » Kde je hranice mezi buzzwordem a termínem?

Kde je hranice mezi buzzwordem a termínem?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Baví mě číst blog Matouše Hutníka 123 slov, kde před časem vyšel také text o buzzwordech. Píše se tam o tom, jak se pro dlouho zaběhnuté činnosti vymýšlejí názvy. Třeba „Někdo další začne normální a přirozené propagaci na internetu říkat inbound marketing. Další tvrdí, že studenti nejsou líní, ale trpí prokrastinací.“

Sám nemám rád, když se vymýšlejí různé supercool slova pro něco, co už dávno známe. Jenomže prostě někdy je to potřeba. Je mi jasné, že zkoušení dvou různých variant se používá odnepaměti, ve všech možných oborech. Ale zkrátka je snazší a praktičtější tomu říkat A/B testování než „takové to, když zkoušíš, jestli je lepší červené nebo zelené tlačítko“.

Kde je ta hranice mezi buzzwordem a termínem? Je inbound marketing jenom buzzword? Nemyslím si. Jen se prostě přirozeným vývojem času našel termín pro určitou činnost.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).
  • Jan Tichý

    To je nahrávka na flamewar, jestli INBOUND je totéž jako SEO, nebo jestli se to od sebe něčím liší? 😉

    • Ani ne, to je přece naprosto jasný 🙂 ale ty tři týdny to mám fakt v hlavě, tak jsem to musel napsat, protože už jsem i při obědě přemýšlel, jestli Pizza Margharita je buzzword 😀