Home » PPC » Co mě zaujalo na PBS 2015

Co mě zaujalo na PBS 2015

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Český Google včera uspořádal ve Sportovní hale Královka skvělý den nabitý informacemi pro PPCkaře: Performance&Branding Summit. Prezentace se dotkly snad každé oblasti PPC reklamy a každý si tak mohl odnést to nejlepší. Než připomenu svůj hustoindex, tady je bodový výběr toho, co jsem si zapsal od ostatních.

PBS 2015

1. eCPC už není jen +- 30 %

Jak tele na vrata jsem koukal na to, že rozšířená CPC může moji nabídku změnit až o -100 %. Fakt.

2. Hrajte si s flexibilními strategiemi

Můžete vytáhnout třeba jen ta nejlepší slova do vlastní kampaně a pustit na ni flexi strategii. Nebo testovat různé strategie na různé typy kampaní. Co třeba různé TOP page strategie na kampaň, kde máte slova v přesné shodě a maximalizace počtu kliků pro kampaň, kde jsou frázovky? (viz Markétka na TyInternety)

3. I dynamické reklamy se dají optimalizovat

Zkoušejte DSA. Aspoň v kombinaci s RLSA. Je to hodně šikovný nástroj na zjištění nových dotazů, které lidé fakt používají. A navíc budete mít pořádně dlouhý nadpis!

4. Když získáte nového klienta, koukněte na jeho konkurenci

Díky AdWords víme pár zajímavých informací o tom, jak to šlape naší konkurenci.

5. Neoptimalizujeme shopping kampaně

I když tvoří třeba 50 % všech spendů, věnujeme shopping kampaním hrozně málo času a pozornosti. Rozdělte si je pomocí různých feedů nebo štítků a hlavně se jim věnujte! Jirka Novák z Proficia doporučuje Mergado, které v tom může pomoci.

6. Můj úkol na léto: naučit se s OpenRefine

Karel umí strašně dobře argumentovat. A pokud říká, že mi OpenRefine pomůže zrychlit nudnou práci v tabulkách, věřím mu.

7. Dimenze Top movers

Top movers je šikovná pomůcka, která ukazuje zajímavá data a vyplatí se sledovat. Pokud máte třeba produktové kampaně a chcete sledovat, co vám zrovna tenhle týden frčí nejvíc, je to ideální místo.

Tady je, jak to viděla Gůglí Markétka. O mém hustoindexu budu psát už brzy!

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).