Home » PPC » Jak přidělit přístup k PPC systémům?

Jak přidělit přístup k PPC systémům?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Tento článek bude trochu technický. Často řeším přístupy k PPC systémům a protože je zbytečné vše pořád vypisovat do e-mailu, sepsal jsem si tento návod jak přístupy přidělit. Přidělení přístupů by totiž nemělo probíhat tak, že pošlete uživatelské jméno a heslo.

Přidělit přístup k Google AdWords

  1. Napište mi vaše zákaznické číslo, najdete jej v pravém horním rohu po přihlášení do AdWords
  2. Já následně požádám o přístup.
  3. Až toto udělám, vy uvidíte mou žádost v nastavení účtu. Tam se dostanete přes ozubené kolečko vpravo nahoře -> nastavení účtu a v levém menu zvolíte Přístup k účtu. Tam pak v poslední tabulce uvidíte mou žádost, kterou je potřeba potvrdit.

Přidělit přístup k Skliku

  1. Přihlásíte se do svého Sklik účtu
  2. Přejděte do nastavení.
  3. Nabídněte přístup pro lukas@lukask.cz (s možností úprav)

Přístup do Google Analytics

  1. Ve svém účtu Google Analytics přejděte v horním menu na Správce
  2. Můžete vybrat ze tří úrovní, kam přístup přidělíte. Pro tvorbu remarketingových seznamů a další nastavování potřebuji přístup nejméně na úrovni služby (prostřední sloupec). Zvolte si tedy sloupec (úroveň) a klikněte na Správa uživatelů.
  3. Zadejte mail lukas@lukask.cz a práva – většinou se hodí práva Upravit (Správu uživatelů nepotřebuji a neměli byste ji poskytovat nikomu třetímu).

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).