Home » Sociální sítě » Jak přidělit přístup k reklamnímu účtu na Facebooku?

Jak přidělit přístup k reklamnímu účtu na Facebooku?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Tento článek je jednoduchým návodem na to, jak jednoduše přidělit přidělit přístup k reklamnímu účtu na Facebooku a najdete v něm taky jak nastavit reklamní účet na Facebooku na české Koruny. To se hodí zejména ve chvíli, kdy Vám někdo spravuje reklamy na Facebooku, které mají být nastaveny pod Vaším účtem. Tato varianta je ideální, pokud se reklama platí přímo z Vašich zdrojů – Vám tak zůstává plná kontrola celou reklamní kampaní a samozřejmě zdroj financí – Vaši kreditní kartu, resp. její detailní údaje správce samozřejmě nevidí. Ten má přístup pouze ke správě kampaní a tvorbě reportů.

Takže, jak máte přidělit ten přístup..?

1. Přihlaste se do svého účtu na Facebooku, klikněte na šipku vpravo nahoře a zvolte Spravovat reklamy.

2. Pokud jste již reklamu na Facebooku vytvářeli, zobrazí se Vám následující stránka, kde v menu zvolte Nastavení. Pokud se Vám zobrazí jiná stránka, přeskočte sem.

Po kliknutí na Nastavení je nutné zadat heslo. Poté již uvidíte následující možnosti.

3. Zde ve spodní části obrazovky zvolíte Přidat uživatele

 

Poté se Vám zobrazí pole pro vepsání e-mailové adresy a zvolení úrovně přístupu. Vhodné nastavení vidíte na obrázku. Po potvrzení tohoto okna by již mělo být vše nastaveno.

 

Nyní by se měl přidaný uživatel objevit pod tlačítkem Přehled uživatele. Někdy Facebook hlásí chybu, ale většinou změnu stejně provede. Pokud uživatele přidaného nevidíte, můžete zkusit obnovit stránku, pokud stále přidán není, zkuste ho přidat znovu. Když ani to nepomůže, nedá se poradit nic jiného než počkat několik hodin a zkusit to znovu – s Facebookem je to někdy těžké a jeho občasné chyby už mají za vinu nejednu šedinu…

 


 

Nezobrazila se Vám stránka s kampaněmi, přitom jste již na svém účtu nějaké vytvořené měli? Pak zkuste kliknout na tento odkaz. Pokud se Vám zobrazil seznam kampaní, pokračujte zde.

Pokud jste žádné kampaně nikdy nevytvářeli, klikněte zde a na otevřené stránce klikněte na odkaz Vytvořte reklamu. Proč? Je nutné vytvořit první reklamu, abyste mohli nastavit svůj účet Facebook reklam na české koruny, nastavit své fakturační údaje a přidělit přístup Vašemu správci. Nebojte, tato reklama Vás nebude nic stát, ještě, než bude Facebookem schválena, ji opět vypneme. Postup je to krkolomný, ale jediný v tuto chvíli možný. Ano s Facebookem to není jednoduché. I to je jeden z důvodů, proč by Vám měl reklamy spravovat profesionál, který má již s touto sítí zkušenosti.

Po kliknutí se na tlačítko Vytvořte reklamu by se Vám měl zobrazit formulář pro tvorbu inzerátu, pokud ne, zkuste ještě tento odkaz. Zde si zadejte adresu Vašeho webu (nebo jakoukoliv jinou – nezdržujte se s vyplňováním polí, je to zbytečnost, tenhle inzerát stejně smažete a nikdo ho neuvidí!!!), Facebook Vám sám navrhne text inzerátu, případně klikněte na navrhnout inzerát. Dál máte možnosti zvolit cílení, tím se taky nezdržujte, jděte rovnou na spodní konec formuláře, kde zvolíte měnu – pozor, tohle je jediný okamžik, kdy můžete zvolit měnu Vašeho reklamního účtu, nikdy poté již změnit nepůjde!!! 

Poté klikněte na tlačítko objednat, reklamu na další stránce zkontrolujte a opět potvrďte. Následně budete muset zadat zdroj financí, tedy pravděpodobně Vaši kreditní kartu (nebojte se, tyto údaje nikdo další neuvidí). Zadáte také Vaše fakturační údaje a potvrdíte. Na základě toho by měl Facebook Váš reklamní účet nastavit v Korunách a vytvořil Vám první reklamu v první kampani. Nyní – ještě než ji Facebook schválí tuto kampaň pozastavte: na přehledu všech kampaní budete mít nejspíš jen jednu s názvem Nová kampaň (pokud jste nezvolili jiný)

Položku ve sloupci Stav změňte na Pozastaveno, nebo rovnou Odstraněno a potvrďte.

Touto změnou máte nastaven Váš účet a neběží Vám žádná kampaň! Můžete klidně přidělit přístup k účtu správci Vaší reklamní kampaně.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).
  • tomason

    Mockrát díky za užitečný návod!