Home » PPC » Limity PPC reklamy v Google AdWords

Limity PPC reklamy v Google AdWords

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

V poslední době jsem se setkal s několika záludnými dotazy, které mě donutily trošku popátrat a prolézt nápovědu AdWords. Protože se tyto informace můžou hodit a nejde je jen tak nalézt, rozhodl jsem se je sepsat sem.

Tady jsou záludné otázky, které je třeba zodpovědět:

Kolik kampaní můžu mít v jednom účtu Google AdWords?
Je to 10 000 kampaní – včetně aktivních i pozastavených kampaní. Je to poměrně vysoké číslo, které mi zatím nikdy nebylo limitem, jako překážku ho vidím max. u účtů, které dělají PPC reklamu dlouhá léta a např. pro každou sezónu připravují spousty nových kampaní a ty staré si chtějí nechávat pro účely statistik.

Kolik reklamních sestav můžu mít v jedné kampani?
20 000 reklamních sestav teoreticky může být limitem při nějakém automatickém vytváření kampaní např. z XML Feedu.

Kolik klíčových slov může být v reklamní sestavě?
Krásných 10 000 klíčových slov na jednu reklamní sestavu, to je docela slušná porce, řekl bych. A pokud Vám to pořád nestačí, vždycky se to dá nějak rozhodit do víc sestav. Myslete hlavně pořád na to, že klíčová slova v sestavě by měla být velice úzce související a relevantní vůči inzerátům, respektive cílové stránce.

Tady se mi podařilo zjistit také limit Skliku: žádný není 🙂

Pozor! V celém AdWords účtu však platí limit 5 000 000 klíčových slov.

Kolik může být reklam v sestavě?
Grafických reklam může být v sestavě 300. Textové inzeráty nejsou (podle toho, co vím) limitované, ale v celém účtu můžete mít maximálně 4 miliony reklam (aktivních / pozastavených).

 

Na kampaň můžete mít také např. jen 10 000 místních cílení a 100 000 rozšíření reklam na účet.

Další info o tomhle v Nápovědě Google.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).