Home » SEO » Proč jsou SEO Analyzátory k ničemu?

Proč jsou SEO Analyzátory k ničemu?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Odjakživa se o tom mluví, ale všichni víme, že je to boj s větrnými mlýny. Na internetu najdete spoustu nástrojů, které vám vyhodnotí „to vaše SEO“. Různé seo nástroje, analyzátory, kalkulátory a nevím, co ještě.

Jejich smyslem je, že zadáte URL adresu a daný nástroj vám udělá nějakou analýzu a zpravidla vám taky vyjede nějaké skóre. To vám samozřejmě řekne, že jste na tom špatně. A jsou na tom špatně v podstatě všechny weby, u každého se něco najde.

Co je potřeba říct je, že tyto analyzátory nijak neodráží to, jak dobře nebo špatně na tom je váš web z hlediska SEO. Opravdu ne. Při SEO je – zjednodušeně řečeno – nejzásadnější, jak máte bohatý a zajímavý obsah, jak pracujete s klíčovými slovy a jejich rozmístěním do vstupních stránek, kvalita obsahového profilu a jiné věci.

Analyzátory ale sledují pouze jednoduché technické aspekty vašeho webu. Co webu. Zpravidla jedné stránky. A to ještě málokdy víte které. To, že budete mít v analyzátoru skóre 100% ještě neznamená, že dobře děláte SEO! A hlavně to NEPLATÍ NAOPAK. Můžete mít hezký web, vysokou a výnosnou návštěvnost z vyhledávačů a skóre 50%. A takových webů je dost.

Jaký je tedy smysl těchto analyzátorů? Zblbnout hlavu lidem, kteří SEO tolik nerozumí. A získat je jako zákazníky. Všimněte si, že všechny tyto nástroje vám nabízí jednoduché řešení daného problému, a to když si zakoupíte jejich „balíčky“, služby, lhostejno, jak to nazývají.

Pokud tedy chcete pracovat s expertem v oblasti SEO, nedávejte mu jako úkol dosáhnout 100% v SEO analyzátoru. Pokud je k vám upřímný, řekne vám, že to jde udělat, není to zpravidla ani moc těžké, ale v SEO vám to žádné body nepřinese.

Nevěříte-li mi, koukněte po internetu, např.:

 

P.S. Proč to píšu, když toho bylo napsané už tolik? Prostě proto, abych to nemusel furt dokola vysvětlovat.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).
  • Naprostý souhlas 🙂 Ale na něco dobré jsou, třeba když už víte klíčové slovo tak mrknout na hustotu a podobně.

    • Jojo, určitě se najde pár věcí, k čemu se to možná dá použít, podstata je ale, že to oblbuje uživatele, kteří SEO nerozumí a chtějí pak úplnš zbytečné věci. Díky za komentář.