Home » SEO » Proč jsou SEO Analyzátory k ničemu?

Proč jsou SEO Analyzátory k ničemu?

Odjakživa se o tom mluví, ale všichni víme, že je to boj s větrnými mlýny. Na internetu najdete spoustu nástrojů, které vám vyhodnotí „to vaše SEO“. Různé seo nástroje, analyzátory, kalkulátory a nevím, co ještě.

Jejich smyslem je, že zadáte URL adresu a daný nástroj vám udělá nějakou analýzu a zpravidla vám taky vyjede nějaké skóre. To vám samozřejmě řekne, že jste na tom špatně. A jsou na tom špatně v podstatě všechny weby, u každého se něco najde.

Co je potřeba říct je, že tyto analyzátory nijak neodráží to, jak dobře nebo špatně na tom je váš web z hlediska SEO. Opravdu ne. Při SEO je – zjednodušeně řečeno – nejzásadnější, jak máte bohatý a zajímavý obsah, jak pracujete s klíčovými slovy a jejich rozmístěním do vstupních stránek, kvalita obsahového profilu a jiné věci.

Analyzátory ale sledují pouze jednoduché technické aspekty vašeho webu. Co webu. Zpravidla jedné stránky. A to ještě málokdy víte které. To, že budete mít v analyzátoru skóre 100% ještě neznamená, že dobře děláte SEO! A hlavně to NEPLATÍ NAOPAK. Můžete mít hezký web, vysokou a výnosnou návštěvnost z vyhledávačů a skóre 50%. A takových webů je dost.

Jaký je tedy smysl těchto analyzátorů? Zblbnout hlavu lidem, kteří SEO tolik nerozumí. A získat je jako zákazníky. Všimněte si, že všechny tyto nástroje vám nabízí jednoduché řešení daného problému, a to když si zakoupíte jejich „balíčky“, služby, lhostejno, jak to nazývají.

Pokud tedy chcete pracovat s expertem v oblasti SEO, nedávejte mu jako úkol dosáhnout 100% v SEO analyzátoru. Pokud je k vám upřímný, řekne vám, že to jde udělat, není to zpravidla ani moc těžké, ale v SEO vám to žádné body nepřinese.

Nevěříte-li mi, koukněte po internetu, např.:

 

P.S. Proč to píšu, když toho bylo napsané už tolik? Prostě proto, abych to nemusel furt dokola vysvětlovat.

The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.