Home » PPC » Sklik testuje Dotazy spouštějící sestavu

Sklik testuje Dotazy spouštějící sestavu

Sklik dnes oznámil spuštění nové funkce, která je nazvaná Dotazy spouštějící sestavu. Jedná se o zcela zásadní funkci, která doteď oproti AdWords chyběla a ztěžovala vyhodnocování a optimalizaci kampaní. Nyní Sklik přichází a co víc – pokud zůstane funkční tak, jak je nyní testována, bude ještě lepší než zobrazení vyhledávacích dotazů v AdWords.

 

Proč ještě lepší? Sklik totiž v Dotazech spouštějících sestavu (jak již název napovídá) zobrazuje i dotazy, které nevedly k prokliku, jen k zobrazení reklamy. To je ohromný rozdíl oproti AdWords, který takové k prokliku nevedoucí dotazy zahrnuje do skupiny Další vyhledávací dotazy. O slovech, která spouští vaše reklamy,ale nevdou k prokliku tak víte houby. V tomto tedy pro Sklik velká pochvala a podobně užitečných změn jen víc!

Sklik testuje „Dotazy spouštějící sestavu“. Fungují ještě lépe než v AdWords!
Tweet this

 

K čemu jsou Dotazy spouštějící sestavu dobré?

  • Zjistíte, jestli se klíčová slova ve frázové, případně volné shodě nezobrazují na nerelevantní dotazy
  • Tyto dotazy budete moci dát do vylučovacích slov
  • Díky tomu ušetříte za nerelevantní prokliky
  • Pokud se reklama spouští na nerelevantní dotazy, ale nevede to k prokliku, pořád vám toto zhoršuje CTR, což negativně ovlivňuje zbytek kampaně

P.S. Co mi v této funkci chybí a snad Sklik doplní, je jednoduchá možnost jak daný dotaz buď přidat do sestavy, nebo do vylučujících slov.

A co vy? Jak se vám nová funkce líbí, co v ní chybí?
Díky za vaše komentáře i sdílení!

The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.