Home » PPC » Sklik testuje Dotazy spouštějící sestavu

Sklik testuje Dotazy spouštějící sestavu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Sklik dnes oznámil spuštění nové funkce, která je nazvaná Dotazy spouštějící sestavu. Jedná se o zcela zásadní funkci, která doteď oproti AdWords chyběla a ztěžovala vyhodnocování a optimalizaci kampaní. Nyní Sklik přichází a co víc – pokud zůstane funkční tak, jak je nyní testována, bude ještě lepší než zobrazení vyhledávacích dotazů v AdWords.

 

Proč ještě lepší? Sklik totiž v Dotazech spouštějících sestavu (jak již název napovídá) zobrazuje i dotazy, které nevedly k prokliku, jen k zobrazení reklamy. To je ohromný rozdíl oproti AdWords, který takové k prokliku nevedoucí dotazy zahrnuje do skupiny Další vyhledávací dotazy. O slovech, která spouští vaše reklamy,ale nevdou k prokliku tak víte houby. V tomto tedy pro Sklik velká pochvala a podobně užitečných změn jen víc!

Sklik testuje „Dotazy spouštějící sestavu“. Fungují ještě lépe než v AdWords!
Tweet this

 

K čemu jsou Dotazy spouštějící sestavu dobré?

  • Zjistíte, jestli se klíčová slova ve frázové, případně volné shodě nezobrazují na nerelevantní dotazy
  • Tyto dotazy budete moci dát do vylučovacích slov
  • Díky tomu ušetříte za nerelevantní prokliky
  • Pokud se reklama spouští na nerelevantní dotazy, ale nevede to k prokliku, pořád vám toto zhoršuje CTR, což negativně ovlivňuje zbytek kampaně

P.S. Co mi v této funkci chybí a snad Sklik doplní, je jednoduchá možnost jak daný dotaz buď přidat do sestavy, nebo do vylučujících slov.

A co vy? Jak se vám nová funkce líbí, co v ní chybí?
Díky za vaše komentáře i sdílení!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).