Home » PPC » Školení PPC tuningu od Větrovky

Školení PPC tuningu od Větrovky

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Inu dostal jsem jednou takový nápad jít si rozšířit obzory o PPC. Jelikož mi teď běží někoik velkých kampaní, chtěl jsem nabrat inspiraci, ujasnit si nějaké otázky. I když školení PPC nabízí každá větší agentura, zvolil jsem Petru Větrovskou, u které jsem věřil, že to nebude jen celodenní chození kolem horké kaše.

Počítal jsem dopředu, že ze školení nepůjdu domů s hlavou nabušenou novými věcmi, o kterých jsem nikdy neslyšel, jako tomu bylo u školení Google Analytics. Ale o to tolik nešlo. Chtěl jsem si potvrdit, že PPC kampaně dělám dobře (co kdyby ty dobré výsledky byly náhoda :-)), dotáhnout nějaké detaily a zjistit, co se dá ještě zlepšit. To všechno se mi vyplnilo, vypíchnu tak jen pár bodů:

  • Konkrétní – žádné obecné poučky a když tak minimum, pěkně si rovnou v systému ukázat, co a jak znamená – to je to, co od školení očekávám a jak by to podle mého mělo být. Poučky, které si můžu přečíst na internetu, nepotřebuji slyšet na placeném školení. V tomhle bylo školení super a jsem rád, že jsem zvolil právě Petru.
  • Individuální – už před školením Petra poslala dotazník účastníkům, a tak věděla, co koho zajímá a čemu se má věnovat. Během školení z toho pak vycházela jak obecně („Tohle téma tu nikoho nezajímá, tak ho přeskočíme“), tak individuálně („Jak jste se ptala v dotazníku, tak tohle je ono“).
  • Přímé odpovědi – kdokoliv se mohl na cokoliv zeptat a dostal přímou odpověď. Nevšiml jsem si žádného vytáčení, mlžení, prostě většinou „Podle mě je to tak a tak“.
  • Sklik jen tak náhodou – zajímavé bylo, že o Skliku padla první větší zmínka až někdy po obědě, ale ono tam moc funkcí k probírání není, to je fakt 🙂

Mám-li to shrnout, tak si myslím, že každý si z toho školení odnesl to své, každého to školení muselo posunout dál. Pro mě bylo školení dobrou inspirací, potvrzení či vyvrácením několika domněnek, a o to mi přesně šlo. Díky!

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Account Strategist MENA at ROI Hunter
Po pár letech na volné noze jsem začal pracovat pro Dubajskou pobočku ROI Hunter. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní (na školeních či kurzech).