Home » Blog

Návod: Jak využít dynamický remarketing pro stránku kategorie?

Někdy u dynamického remarketingu nestačí cílit jen na zobrazení produktu, ale potřebujeme jít o jeden krok výš: cílit na návštěvníky kategorie a zobrazit jim nejprodávanější produkty dané kategorie. Jak na to? Ačkoliv Facebook už přes API umožňuje využít parametr ViewCategory, v Power Editoru zatím není a musíme tak být trochu kreativní. Pilulka.cz pro dynamický remarketing kategorie […]

Celý článek

Jak strukturovat DPA kampaně

Dynamický remarketing je pro každý e-shop základním kamenem úspěšné inzerce na Facebooku. Umožňuje oslovit relevantní publikum s velmi relevantním inzerátem. Nejčastěji oslovuje uživatele v poslední fázi nákupního procesu a díky tomu zpravidla přináší nejlepší výsledky. Pojďme se podívat, jak takové DPA kampaně strukturovat, aby vše fungovalo, jak má.

Celý článek

Jak optimalizovat reklamu na Facebooku: bidding

Pokud chcete optimalizovat své Facebookové kampaně, budete nejspíš pracovat s nabízenou cenou, rozpočty, cílením nebo kreativou. Dnes se podíváme na to, jak upravovat finance tak, abyste dosahovali na Facebooku lepších výsledků.

Celý článek

3 věci, ve kterých Facebook Ads a Google AdWords fungují stejně

Během minulého týdne jsem měl to štěstí potkat během školení přes 40 markeťáků a bavit se s nimi o Facebookové reklamě. Ať už to byli zástupci největších českých ecommerce hráčů, agenturní PPCkaři nebo nadšení podnikatelé, všiml jsem si jedné věci: často přehlížíme, že reklama na Facebooku funguje stejně jako klasické PPC systémy a v mnoha […]

Celý článek

Co mi přinesl rok 2015? Úspěch, zkušenosti, pocit štěstí

Svůj loňský pohled do zpětného zrcátka jsem končil tím, že rok 2015 bude jízda. Byla. Ale tehdy jsem neměl tušení, kam až mě ta jízda zaveze. Každopádně rok 2015 mi přinesl 3 věci, o které se chci podělit: úspěch, zkušenosti, pocit štěstí. 1. Úspěch Pracovně se ten rok fakt povedl. Dělal jsem na skvělých projektech […]

Celý článek

Přístupy k účtům patří klientovi. Stejně jako klíče od jeho domu.

Přístupové údaje k systémům jako je Google Analytics, AdWords, Sklik nebo Facebook jsou jako klíče od vašeho domu. Pokud je někomu bez okolků předáte, dobrovolně riskujete, že jednou přijdete domů a budou vyměněné zámky.

Celý článek

Tlačítko Propagovat příspěvek je instantní polévka, ne reklama!

Tlačítko Propagovat příspěvek znamená pro většinu inzerentů na Facebooku „dělám reklamu“. Přitom ve většině případů se ochuzují o spoustu možností, o kterých ani nevědí. Proč doporučuji toto tlačítko nepoužívat?

Celý článek

Hustoindex: změřte si hustotu svých PPC kampaní

Na Google Performance & Branding Summitu 2015 jsem mluvil o Hustoindexu. Podívejte se na celou přednášku a přečtěte si, co to ten Hustoindex je a jak vám může pomoci. Proč řeším hustotu klíčových slov v PPC? Spousta PPCkařů tvoří kampaně tak, že vytváří všelijaké kombinace slov tak, aby pokryly všechny možnosti, které se kdy můžou […]

Celý článek

Attribution Tool – nová hračka v Google AdWords

Hračka, kterou nám Googleři slíbili před pár týdny během Performance&Branding Summitu, se postupně dostává do našich AdWords životů. V menu Tools nově najdete Attribution, nástroj, který vám pomůže s analýzou konverzních tras.   Hrát si s atribucí pomocí různých modelů můžeme sice už nějaký ten pátek v Google Analytics, přenesení podobného nástroje přímo do AdWords, […]

Celý článek

Co mě zaujalo na PBS 2015

Český Google včera uspořádal ve Sportovní hale Královka skvělý den nabitý informacemi pro PPCkaře: Performance&Branding Summit. Prezentace se dotkly snad každé oblasti PPC reklamy a každý si tak mohl odnést to nejlepší. Než připomenu svůj hustoindex, tady je bodový výběr toho, co jsem si zapsal od ostatních.

Celý článek